Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Power Plate - kipróbáltam

2010. december 01. - Moroandi

A diéta, fogyókúra, egészséges életmód, bárhogy is nevezzük, elképzelhetetlen mozgás nélkül. A legegyszerűbb megoldás a gyaloglás, futás, otthoni fitnesz DVD-re való mozgás. Persze lehet menni úszni, meg edzőterembe, és ki lehet próbálni a minden nap friss videókkal jelentkező Csodanő weboldalát.

Egy két gyermekes anyuka életében azonban mindig az idő a legkevesebb. Tehát olyan megoldást kerestem, ami nem unalmas, nem kell több százszor ugyanazt a mozdulatsort elvégezni, mégis hatékony. Közel van a lakhelyemhez, az utazással igazán nem akarok időt tölteni. Az edzés pedig semmiképp ne tartson 2 órát. Macerás vagyok? Túl sok elvárásom van? Vagy ezek csak kifogások, és egyszerűen lusta vagyok? 

Lehet! Azonban most találtam valami egészen különlegeset.Ez a Power Plate vibrációs tréning. Madonna, Sting, Claudia Schiffer már ezt az edzésformát választotta, de a magyar sztárok is - Király Linda, Dukai Regina, Zimány Linda - felfedezték maguknak. A Boszorkány konyhában pedig Debreczeni Zita mutatja be ezt az egyedülálló tréninget.

 

 

Baromi szerencsés helyzetben vagyok, mert tőlünk 5 percre nyílt egy szalon, ahol van Power Plate tréning. Egy gép egy edzővel, meg én :). Mintha saját személyi edzőm lenne. A tréner nagyon helyes volt, végig magyarázta, hogy mi történik a testemmel, és folyamatosan figyelmeztett, ha rossz volt a testtartásom. Az egész 30 percig tartott, egy gyengébb alaptréninggel indítottunk. Némelyik gyakorlat nem volt könnyű, de mindegyiket végig tudtam csinálni (ez egy másfél órás edzésre nem mondható el). Ahogy visszaöltöztem az utcai ruhámba, már éreztem a hatást, konkrétan remegett a lábam, alig bírtam elindulni. Aztán csak elsétáltam nagylányomért az iskolába.

Másnap reggel kipattantam az ágyból, és hosszú ideje nem éreztem magam ennyire energikusnak. Fantasztikus volt. Aznap este már kevésbé, olyan komoly izomlázamra tettem szert, hogy a fürdőkádból jajgatások közepette tudtam csak kikászálódni.

A reggeli energiából és az esti izomlázból arra következtetek, hogy rendkívül hatékony edzésformát találtam. Januárban még egy bérletet is megkockáztatok magamnak :)

Februárban pedig beszámolok az eredményről.

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr602485270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása