Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Fóliában párolt tengeri hal sült paradicsommal

2011. április 19. - Moroandi

Mivel a férjem meg a gyerekek is nagyon szeretik a paprikás lisztben megforgatott, olajban sütött haltörzseket, magamnak muszáj volt külön főznöm. De azért, hogy ez ne járjon sok munkával, meg idővel, együtt megpároltam a halat a zöldséggel, sőt még a paradicsomot is együtt sütöttem velük.

Fóliában párolt tengeri hal sült paradicsommal

Hozzávalók 1 személyre

1 tengeri haltörzs

1 szál sárgarépa

1 db paradicsom

1 fej vöröshagyma

1 kisebb cukkini

1 dkg vaj

1 teás kanál olívaolaj

tengeri só

frissen őrölt bors

halas grill fűszerkeverék

A halat a fűszerkeverékkel megszórom, állni hagyom, hogy magába tudja szívni az aromás növényeket. A sárgarépát megtisztítom, felkarikázom, 10 percig előfőzöm. A hagymát felszeletelem. Egy nagy darab alufóliára ráhalmozom a répát-hagymát, megsózom, borsozom, ráfektetem a halat, és szorosan lezárom. Előmelegített sütőben 200 C°-on 25 percig párolom. Amikor elkészült, egy grill alutálcára fektetem, mellé rakom a félbevágott paradicsomokat, meglocsolom a tetejét olajjal. A sütőt átkapcsolom grillezésre, visszatolom az egészet, és 5 perc alatt készre pirítom. Közben egy serpenyőben vajat olvasztok, és a felszeletelt cukkinit megpirítom. Ha ügyes vagyok, egyszerre készül el minden, és csak egy serpenyőt kell mosogatnom, meg a tányért.

1 adag 392 kcal-t tartalmaz.

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr602834076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása