Diéták és ízek, ahogy én főzök

Tésztasaláta

2015. február 26. - Moroandi

tesztasalata.jpgImádom a tésztákat, azonban ritka az a fajta, amelyik diétás étrendbe is beilleszthető. A NoCarb tészta remek, azonban például a fussilit vagy a magyar szarvacska tésztát nem lehet vele helyettesíteni. Pont a szarvacskából találtam olyan Gyermelyi tésztát, amelyik csökkentett szénhidráttartalmú. Gyakorlatilag 100 g tésztában pont fele annyi szénhidrát van, mint a hagyományos társaiban. 

Bár ezektől a barna színű tésztáktól mindig távol tartottam magamat, inkább nem ettem tésztát, de próbaképpen most főztem egy adagot. És ehető, bár az állaga kicsit fura, de az íze egészen finom. A 10 dkg sok is belőle, így a pici maradékot estére tésztasalátának készítettem el.

Hozzávalók:

2 dkg csökkentett szénhidráttartalmú tészta
4 szem koktélparadicsom
1/4 fej lila hagyma
2 dkg feta sajt
rukkola 
só, bors
citromlé
olívaolaj
1 gerezd fokhagyma

A tésztát a félbevágott koktélparadicsommal, a felszeletelt lila hagymával és a felkockázott feta sajttal tálba rendeztem, hozzászórtam a rukkolát, majd klasszikus citromos-olívás öntetet készítettem, melyet sóval, borssal és fokhagymával ízesítettem. Az egészet alaposan átforgattam, és 1-2 percig állni hagytam. Ez idő alatt a rukkola elveszíti az intenzív aromáját - így a kislányom is megeszi :)

A bejegyzés trackback címe:

http://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr77221577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.