Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Japanese Wakame

2010. március 01. - Moroandi

Valamikor tavaly nyáron írtam "fantasztikus" csodaszerről, a Jen Fe fogyókúrás tapaszról. Azt gondoltam, hogy ennél rosszabb már nem is jöhet, de ma reggel mit találok az online leveles ládámba, az ősi japán wakame tengeri alga koncentrátumát fogyasztószernek kapszulázva. Kapok sűrűn általam személyesen nem ismert emberektől mindenféle ajánlatokat, de ezt most nem tudtam, miért jutott el hozzám úgy, hogy nem a spam mappában landolt. Aztán a levél alján apró betűkkel csak oda volt biggyesztve, a network.hu fogyókúrás közösségébe való regisztrációkor járultam hozzá, hogy megkapjam ezeket a "csodás" ajánlatokat.

Egyébként Facebook fan vagyok, ott mindig tök érdekes infokat osztanak meg egymással az ismerősök, akiknek azonos az érdeklődési körük, és hálásak egy értékes linkért. A network nem ilyen, onnan kizárólag olyan reklám leveleket kaptam, amelyben hol burkoltan, hol teljesen nyíltan (mint a japán wakame) rám akartak sózni valamit.

Nézzük, mit is tud a japán wakame! Egy szempillantás alatt (ez így aláhúzva) eltünteti:

  • régebbi fenn maradt kilókat
  • a felesleges centimétereket
  • a klaszter zsírszövetet (az mi?)
  • a kellemetlen kerekséget
  • a párnácskákat
  • a lerakódott zsírt a csípőn
  • a cellulitiszt

És végre már Magyarországon is kapható (tűkön ültem, hogy mikor vehetem meg)

A tengeri algáról már sok jó dolgot olvastam én is, sőt van barátnőm, aki rendszeresen fogyaszt is algából készült terméket, és imádja dicséri. Nem is ezzel van bajom. Hanem a következővel: "Semmi különöset nem kell tenned, nem kell fogyókúráznod, nem kell semmilyen testmozgást üznöd: a JAPÁN WAKAME 10 fogyasztó hatása  AUTOMATIKUSAN megszabadít minden felesleges kilódtól, még akkor is, ha SOKAT eszel. És ez így lesz mindaddig, amíg ideális súlyod el nem éred." (A helyesírási hibát direkt nem javítottam, az egész levél tele volt vele) Ezt valaki még elhiszi? 

Természetesen rákattintottam a levélben küldött linkre is, mert kíváncsi voltam, hogy mennyire drágán akarnak átverni. Több ellenmondást is tapasztaltam:

  1. A levélben azt írta, hogy praktikus csomagolásban cseppek formájában kerül piacra, pár mondattal lejjebb pedig a következőt: a hatás végleges, akkor is, ha abbahagyod a kapszulák szedését.
  2. Nincsenek mennyiségek (se ml, se darabszám), csak csomagok, amelyek azt határozzák meg, hogy mennyi súlytól akarsz megszabadulni. A reklám azt hirdeti, hogy naponta 1 kg fogyás, akkor ez azt jelenti, hogy a legolcsóbb csomag 11.980 Ft-ért maximum 4 kg-os fogyáshoz ajánlott, tehát 4 napra elegendő mennyiség. Nem drága ez egy kicsit? Persze, ha már több mint 16 kg felesleg van rajtad, akkor már kb. 30.000 Ft-ért hozzájuthatsz ehhez a "csodához". Napi 1.875 Ft-ba kerül a fogyás, és nem napi 3.000-be. Mennyit spóroltál!!!
  3. És az adu ász: feltétel nélküli teljes körű visszafizetési garancia, de az nincs megjelölve, hogy ki garantálja. A hirdető cég, esetleg Doktor Kino?

Nagyon beindult mindenki, aki fogyókúrás termék eladásában érdekelt, aztán most kapunk mindent. Abonettől snacket, Gastroyal-tól heti menüt, Norbi Update-tól péksütiket (őt már 3 millió Ft-ra meg is büntette a Gazdasági Versenyhivatal, mert nem tudta bebizonyítani, hogy az Update péksüti nem emeli meg annyira és hirtelen a vércukorszintet, mint a hagyományos pékáru).

Te még hiszel a fogyókúrás csodaszerekben?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr761799114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.03.01. 13:47:10

Ilyet én is kaptam...hasonló volt a gondolatmenetem, mint Neked! Milyen jó, hogy eszek, amennyit bírok és mégis fogyok! Miért nem jönnek rá az emberek, hogy fogyni a mozgás és odafigyelés a táplálkozásra kettősséggel működik csak??? Persze, mert ez nehéz, hosszadalmas és nem csábítanak azzal, hogy 1 hét alatt ledobok 5 kg-ot.

Moroandi · https://aloewebshop.hu 2010.03.01. 14:47:56

@zsuzso1981: Nekem a csúcs az volt, amikor a garanciába azt írta, hogy minél többet eszel, annál többet fogysz!!! Ez elég durva!
Egyébként, ha igaz is a napi 1 kg fogyás, mozgás és egészséges táplálkozás (vitaminok, egyebek nélkül) 1 hét múlva úgy legyengül a szervezet, hogy az ágyból nem bír kivánszorogni.
És biztos vagyok benne, hogy ezek ellenére, lesz, aki megveszi, mert sokan mindig a könnyebb utat választják.

Moroandi · https://aloewebshop.hu 2010.03.02. 09:55:58

Közben rákerestem a wakame-ra, és a hoxa fórumjában írt olyan lány, aki abban a faluban lakik, amit a mywakame.com oldal tulajdonosa székhelynek megadott. 3500 fős szlovák falu, nem létezik ilyen cég, a telefonszámon ébresztőszolgálat jelentkezik, az e-mail címre küldött levélre pedig nem válaszolnak. Voltak olyan lányok, akik megrendelték, és persze, hogy nem fogytak a napi 1 kg-ot le. Van, aki visszaküldené, de nem tudja postafiók címre. Így könnyű teljes körű garanciát adni.

zsuzso1981 2010.03.11. 16:01:13

Biztos sokan megették a reklámot!

wannee/mayaa/du/ yaru (törölt) 2010.10.13. 13:08:04

Szia,

én Japánban élek, de úgy látszik, hogy itt senki nem hallott erről a csodálatos kapszuláról :) A japán google-n is rákerestem japánul, de semmi.
De az tény, hogy a vakame egészséges- de itt nem kapszulaként veszik be, hanem megveszik pl szárított formában és azt készítik el, pl így:file.sen0w0.blog.shinobi.jp/CIMG4088.jpg

Persze ez sem csodaszer.

A mywakame oldala elég vicces, főleg ezen nevettem jót:
"Japánban minden gésa JAPANESE WAKAME-t fogyaszt apró gyermekkora óta, hogy a különös helyzete által megkövetelt légiesen karcsú alakot megszerezze és megtartsa;"

Ezt kikérem a gésák nevében is :)

wannee/mayaa/du/ yaru (törölt) 2010.10.13. 13:21:11

Szia,

én Japánban élek, de úgy látszik, hogy itt senki nem hallott erről a csodálatos kapszuláról :) A japán google-n is rákerestem japánul, de semmi.
De az tény, hogy a vakame egészséges- de itt nem kapszulaként veszik be, hanem megveszik pl szárított formában és azt készítik el, pl így:file.sen0w0.blog.shinobi.jp/CIMG4088.jpg

Persze ez sem csodaszer.

A mywakame oldala elég vicces, főleg ezen nevettem jót:
"Japánban minden gésa JAPANESE WAKAME-t fogyaszt apró gyermekkora óta, hogy a különös helyzete által megkövetelt légiesen karcsú alakot megszerezze és megtartsa;"

Ezt kikérem a gésák nevében is :)
süti beállítások módosítása