Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Körtés ruccola saláta

2011. március 18. - Moroandi

Mivel a diétás étrend alap pillére a saláta, folyamatosan új receptekre vadászom. A ruccolával különleges a kapcsolatunk. Mostanában rendkívül népszerű lett, nekem mégsem ez a kedvencem. Amikor először ettem egy baráti társaságban, nem értettem az iránta való rajongást, amely valahogy így hangzott: "Jaaaaj, a ruccolaaaa, hogy én azt mennyire szereteeem!" Nekem bizony nem ízlett. A levélen rajta maradt szárszerű kezdemény állandóan a torkomon akadt, a semleges leveles salátákhoz képest pedig túl intenzív volt az íze. Ez a recept a narancsnak, na meg a méznek köszönhetően bársonyosan finommá varázsolta az általam nem kedvelt zöldséget.

Körtés ruccola saláta

Hozzávalók 4 személyre

40 dkg ruccola

1 vilmoskörte

10 dkg kecskesajt (az enyém zöldfűszeres volt)

5 dkg dió

1 db narancs

2 teáskanál méz

1/2 citrom

kakukkfű

A ruccolát egy nagy tálba öntöm. A narancsot félbevágom, az egyik felét felcsíkozom, a másik felét kifacsarom. A narancslevet egy kislábosban felmelegítem, majd egy teáskanál mézzel megédesítem. A diót 1-2 perc alatt illatosra pirítom, hozzákeverem a másik teáskanál mézet és a kakukkfüvet. A körtét felnegyedelem, citromlével meglocsolom, hogy ne barnuljon meg. Az összes hozzávalót a salátára dobom, a narancsos öntettel átforgatom, az összemorzsolt kecskesajtot a tetejére szórom. Így számomra is igazán élvezetes lett a ruccola.

1 adag 265 kcal-t tartalmaz.

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr302750882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása