Diéták és ízek, ahogy én főzök

Halrudacskák jázmin rizzsel

2014. december 01. - Moroandi

harudacskak.jpgNagy kihívás gluténmentes és súlycsökkentő diétában is panírozott ételeket készíteni. Pedig kár lemondani a kedvelt húsokról és halakról, amikor léteznek egyéb alternatívák is, hogy a rántott hús ne tocsogjon az olajban.

Próbáltam már sütőben sült rántott pulykamellet, kerestem olyan receptet, amely hasonlít állagban és ízben is a KFC csirkére, most pedig a készen kapható halrudacska alternatíváját igyekeztem elkészíteni. 

 

Hozzávalók 4 személyre

4 nagy szelet alaszkai tőkehalfilé
4 evőkanál kukoricaliszt
4 evőkanál kukoricadara
2 evőkanál hidegen sajtolt napraforgó olaj
só, bors

A halszeleteket szárazra törlöm, hosszúkás, kb. 10 cm-es darabokra vágom, besózom. A kukoricalisztet összekeverem a kukoricadarával, frissen őrölt borssal ízesítem. Találtam olyan hidegen sajtolt olajat, ami nem büdös hő hatására, most ebből két kanálnyit öntöttem egy teflon serpenyőbe, és a kukoricás panírban megforgatott haldarabokat kisütöttem benne. Nem kell több a halnak 2-3 percnél, különben kiszárad rajta a kukoricadara. Illatos jázmin rizzsel tálalom. Gluténmentes diétánál házi majonézt, súlycsökkentő diétánál chilis, bazsalikomos szójaszószt kínálhatunk hozzá.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr456949615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.