Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Olívás mediterrán kenyér Kaldeneker után szabadon

2010. február 28. - Moroandi

Megsütöttem :)! Az eredeti receptre csak az olívaolaj meg a rozmaring emlékeztet, mégis nagyon finom lett. Persze, hogy a lisztet (az egész mennyiséget!) teljes kiőrlésűre cseréltem, és nem maradhatott ki belőle az öregtészta sem. Mivel aszalt paradicsomot nem tudtam hirtelen szerezni, a kenyér tésztájába paprikával töltött olívabogyókat aprítottam.

 

Olívás mediterrán kenyér

Hozzávalók

50 dkg teljes kiőrlésű búzaliszt (nálam ez most bio volt)

10 dkg öregtészta

1 teáskanál nádcukor

1,5 teáskanál só

3,5 dl langyos víz

2 dkg friss élesztő

1 ágacska friss rozmaring

olívabogyó

2 evőkanál olívaolaj

A kenyér tésztájához az összes hozzávalót egy nagy tálba öntöm, de az olívaolajból és a rozmaringból a fenti mennyiség felét teszem csak bele, a másik felét a sütés előtt a kenyér tetejére öntöm-szórom. Dagasztókarral jól összedolgozom, és 1 órát kelesztem. A tésztát két részre szedem, és inkább két kisebb kenyeret nyújtotok belőle. Innentől már minden ugyanúgy csináltam, ahogy a videóban Kaldeneker György mutatta.

Egy kis tonhalat meglocsoltam citromlével, néhány szem olívabogyót tettem még mellé, és az egészet olívaolajjal öntöztem meg. Fantasztikusan finom lett.

A két kenyér összesen 2214 kcal-t tartalmaz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr471797339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása