Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Fogyókúra verseny

2010. január 11. - Moroandi

Mérlegelés

Idejét nem tudom, hogy mikor álltam utoljára mérlegre, de nem is olyan nagy gáz, mint amire számítottam. Nem is híztam, de nem is fogytam, maradtam a 62 kg-nál. 8 kg volt betervezve, de lehet, hogy 6 kg leadása is elég lesz, majd meglátjuk. Na jó, nem alkudozom magammal, 1 hónapig tart a verseny, minden hétfőn mérjük az elért eredményt. Íme, a mai adatok:

Súly: 62 kg

Mb: 97 cm

Db: 82 cm

Csb: 101 cm

Jövő hétfőn újabb méricskélés következik, addig meg főzöm és írom a diétás receptjeimet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr221663070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása