Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Sopron-Hotel Fagus

2010. március 17. - Moroandi

Minden év elején elutazunk egy hosszabb hétvégére, vagy még hosszabb hétköznapokra csakis gyermekbarát szállodába pihenni. Nagyobb lányom, Dorina idén már iskolás, tehát a hétköznapok szóba sem jöhettek, így a március 15-i három napos hétvégét használtuk ki. Sokáig vívódtam, hogy már egy általunk ismert helyre menjünk vissza vagy új szállást próbáljunk ki. Győzött az akciós ajánlat, meg egy munkatársnőm ajánlása, és az ismeretlen mellett döntöttünk.

Egy kisebb lakosztályt kaptunk, volt babaágy Lilinek, pótágy Dorinának, és kényelmesen elfértünk még így is. Nekem tetszett, férjemnek már kevésbé (ez az egy szem medence van?, ez az egy szem szekrény van? miért ide jöttünk?), mindent kritizált. Aztán szombaton hajnali 5-kor zúgásra ébredtem. Mintha valaki a fülem mellett neki állt volna füvet nyírni. A 15 percen keresztül tartó monoton zaj óráknak tűnt. Nem telefonáltam a portára, gondoltam, hogy a gyerekek idáig nem ébredtek fel, akkor ne az én hangomra riadjanak. Egész délelőtt olyan fejgörcsöm volt, hogy csak egy nagyon erős kávétól múlt el. Jól kezdődik!

De jobban folytatódott. A gyerekek élvezték a fürdést, Dorina az úszómedencében mutatta meg a tudományát, Lili pedig a gyerekmedencében pancsolt. Férjem a pezsgőfürdőben áztatta magát, én meg a szaunában méregtelenítettem. És a pihenés csúcsa a svédasztalos reggeli és vacsora. A választék pazar volt, a válogatós nagylányom is mindig tudott valami kedvére valót enni. Férjemnek a reggeli is háromfogásos volt, a vacsorát nem számoltam. És a legjobb, hogy nem nekem kellett főzni (pedig nagyon szeretek, de jó néha elszakadni a konyhától), és mosogatni sem (na azt már nem szeretek).

Bepótoltam az elmaradt tengeri hal fogyasztásomat, valahogy minden este halas fogás került a tányéromra. A legjobban a narancsos párolt naphal ízlett olívaolajban párolt-sült zöldségekkel. De a halakon kívül ettünk a lányokkal erőlevest daragaluskával, és házi tyúkhúsleves gazdagon. A gazdagon jelzőt szó szerint értheted, főzelék sűrűségű leves apróra vágott tyúkhúsdarabokkal, leveszöldséggel és apró csillag alakú tésztával tényleg a házi leves ízvilágát idézte. Sőt diétámat felfüggesztve a tejszínes, gombaragus csirkemellett is megkóstoltam, ráadásul párolt rizzsel.

Az apróbb bosszúságok ellenére jól éreztük magunkat, de a Kolping gyermekbarát szolgáltatását Magyarországon még egy szállodának sem sikerült überelnie.

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr731847200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása