Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Egyszerű madársaláta

2010. február 09. - Moroandi

Nem volt időm főzni magamnak, így mindig a legegyszerűbb megoldást választom, salátát készítek. Nincs túl nagy választék még a hiperekben sem így február közepén, zacskósat meg nem veszek. Jamie at Home salátákról szóló részében az ifjú szakács hívta fel a figyelmet arra, hogy a klóros vízben való tisztítás nem tesz jót ezeknek a növényeknek sem. Ja, józan paraszti ésszel végig gondolva magamtól is rájöhettem volna. Nekem meg egyébként is van víztisztítóm, így nem lesz a salátám klóros, meg miegyéb, ami a csapból kijön. Aztán megakadt a szemem a madársalátán. A No Salty webszakácskönyv olyan klassz dolgokat írt erről a növényről, hogy rögtön került dobozzal a kosaramba.

 

Egyszerű madársaláta

Hozzávalók 1 személyre

1/2 csomag madársaláta

5-6 koktélparadicsom

1 szál újhagyma

1/4 piros kaliforniai paprika

1/4 gombóc mozzarella

tengeri só

frissen őrölt bors

1 teáskanál frissen facsart citromlé

3 teáskanál olívaolaj

A salátát alaposan megmostam, leszárítottam, és beleborítottam az erre a célra rendszeresített tálamba. Az újhagymát felkarikázva, a kaliforniai paprikát kockázva, a paradicsomokat egészbe halmoztam a salátára. A mozzarellát felszeleteltem, a tetejére rendezgettem, megfűszereztem sóval, borssal, és meglocsoltam a citromlével és az olívaolajjal.

1 adag 159 kcal-t tartalmaz.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr221744036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása