Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

2. nap

2009. május 30. - Moroandi

Lehet, hogy nem hosszú hétvégére kellett volna időzítenem ezt a fogyókúra indítást? Nem baj, elszaladtam a pékhez, vettem a férjemnek zsemlét, meg magamnak is, csak korpásat.

 

Reggeli

 

1 db korpás zsemle

2 szelet sovány sajt

½ paprika

3 dl gyümölcstea

 

Tízórai

 

Lereszeltem a kislányomnak 2 db babapiskótát, ½ almát, és hozzákevertem 2 teáskanál joghurtot. A maradék almát és joghurtot én ettem meg.

 

Ebéd

 

Parajfőzelék (más néven spenót, férjem szerint zöldike, nem is eszi meg, na de a 10 hónapos lánya igen)

 

50 dkg spenót

Tej

10%-os főző tejszín

Teljes kiőrlésű bioliszt

Olaj

2 gerezd fokhagyma

1 db tojás

 

Mélyhűtött spenótot szoktam venni, tudom, hogy a friss az igazi állítólag, bár, ha nem olyan friss, akkor már jobb a mirelit. Ráadásul órákig kell pucolni, és legalább egy fürdőkádnyi vízbe megmosni, hogy ne maradjon földes. Na ez az, amire nincs időm. Szóval forrásba lévő vízbe belezuttyintom a mélyhűtöttet, és újraforrástól kezdve 5 perc múlva már lehet is botmixerrel pürésíteni. Az olajra rádobom a fokhagymát, a spenótot, felöntöm tejjel, megsózóm, és felforralom. ½ dl tejszínben elkeverek ½ teáskanál lisztet, hozzáöntöm a főzelékhez, összeforralom. 1 tojásból rántottát készítek hozzá.

 

Vacsora

 

Maradt a tegnapról 1 db borjúszelet, készítettem hozzá paradicsomsalátát.  

 

Paradicsomsaláta

 

2 db paradicsom

3-4 fejes salátalevél

2 teáskanál olívaolaj

1 teáskanál balzsamecet

Bors

 

A paradicsomot felkarikázom, a salátaleveleket apróra tépem. Az olajat, ecetet, só, borsot összekeverem, és ráöntöm a paradicsomra.

 

A testmozgás ma a hétvégi nagybevásárlás keretében zajlott. 1,5-2 óra séta, csak hát nem a szabadban.

 

 

Te hány kilótól szeretnél megszabadulni?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr461157023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása