Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Vasárnap

2009. május 31. - Moroandi

Hosszú lesz ez a hétvége, pünkösd, még hétfőn is itthon lesz a család. Egyéb esetben nagyon szoktam a 3-4 napos szüneteknek örülni, de ilyenkor mindig nagy a kísértés. Tegnap még palacsintát is sütöttem, és én nem ettem belőle. Ez már fél siker, főként majd a következő mérlegelésnél. Fogalmam sincs, hogy mikor fogok pilates-ezni. Van egy nagyon jó DVD-m, napi 13 perc, egy egész hétre összeállítva. Az oktató alapötlete az volt, hogy napi 13 perce mindenkinek van, a legelfoglaltabb embernek is. Egyenlőre még nem találtam olyan időszakot,amikor gyerekek, férj nem zavarja meg az én testedzésemet.

Reggeli

1 db korpás zsemle

2 szelet pulykapárizsi

1 db paradicsom

1 db lágytojás

 

Ebéd

Sóban sült csirke

1 kisebb egész csirke

1 kg só (tengeri)

A sót a tepsiben elterítem, ráteszem a csirkét, ahol nem éri a só, ott megszórom, 175 °C-os sütőben 1,5 órát sütöm. Olyan, mintha grillcsirkét ennénk. A család új krumplit kapott hozzá, én megint salátát ettem (még nem unom).

 

Uzsonna

20 dkg eper

 

Vacsora

A tegnapi ebédről maradt spenótot ettem meg, most tojás nélkül, reggelihez már úgy is volt.

 

 

Így nézek ki 67 kg-mal. Na ebből kéne lefogynom!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr971149857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása