Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Eltelt egy hét

2009. június 05. - Moroandi

Nagy izgalommal álltam a mérlegre. ½ kg-t fogytam az elmúlt 1 hétben. Lehet, hogy 3 hónapnál tovább fog tartani ez a diéta. Nem keseredtem el, mert a derekamból meg a csípőmből fogytam 1 cm-t, és kényelmesebbek a szűk nadrágok. A mai mérlegelés adatai:

 

Súly: 66,5 kg

Mellbőség: 99 cm

Derékbőség: 83 cm

Csípőbőség: 104 cm

 

Reggeli

 

3 szelet abonett

3 szelet sovány sajt

1 db paradicsom

 

És ma nem volt időm főzni. Édesanyám töltött paprikát készített, ami nem mondható éppen diétás ételnek, de valamit enni kell, ezért megkértem, hogy mielőtt megcukrozza, vegyen ki nekem egy ½ adagot. Ha már nem fogyis, legalább keveset egyek belőle, és azt is inkább édesítőszerrel. Itt jutott eszembe a francia nő. Hogy miért nem hízik? Mert keveset eszik. Beül az étterembe, rendel valami igazán finomat és hozzá egy pohár bort, majd mindennek elfogyasztja a felét. Sőt Párizsban vannak olyan vendéglők, ahol csak ½ adagokat tálalnak fel. És miért nem marad éhes? Mert lassan eszik, és élvezi az ízeket. Azt tudtad, hogy az agynak 20 perc kell, mire megkapja a jelzést az étkezésről. Ez annyit jelent, hogy aki nagyon lassan eszik, minden falatot alaposan megrág, az sokkal kevesebb ételtől is jól lakik. Ezzel az egész gondolatsorral aztán úgy megnyugtattam magam, hogy a férjemnek készített rakott krumpliból is ettem. Az is csak kis mennyiség volt, annyira kicsi, hogy éppen csak az éhségemet csillapítottam vele. Lefekvés előtt azért megettem a natúr joghurtomat. Holnap meg folytatom tovább a diétás étrendet, elvégre valahogy kompenzálni kell a mai napi kilengést.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr311166266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása