Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Újabb mérés

2009. június 12. - Moroandi

Hoppácska! 1,5 kilót fogytam az elmúlt 1 hét alatt! Na ettől most nagyon lelkes vagyok. Pedig nem volt időm külön diétás menüt készíteni magamnak, ezért most a ½ adag-os módszert követem. Nem hiába fogalom a francia nő! Amikor meg a férjemnek lángost sütöttem, akkor én salátáztam. Van egy kedvenc saláta receptem:

 

 

Nizzai saláta

 

½ fej saláta

1 doboz 80 g-os tonhal saját levében

5 dkg párolt zöldbab

½ vöröshagyma

1 paradicsom

½ paprika

1 tojás

Vinegrett

 

A hozzávalókat felszeletelem. A vinegrettbe 2 evőkanál olívaolajat, 1 evőkanál balzsamecetet teszek, kis mustárral és salátafűszerrel ízesítem. Ráöntöm a salátára, jól összekeverem, és 5 percet állni hagyom. Tudom, hogy mindig azt hallani:  a salátát közvetlenül fogyasztás előtt keverjük össze az öntettel, de higgy  nekem, itt egy picit össze kell, hogy érjenek az ízek.

 

A múlt hetihez képest mindenhonnan fogytam 1-2 centit (sajnos mellbőségből is).

 

Mellbőség: 96 cm

Derékbőség: 82 cm

Csípőbőség: 103 cm

 

Ahhoz képest, hogy a testmozgás még mindig a babakocsi tologatásra korlátozódik, nem is olyan rossz! Bár most erős elhatározásra jutottam, hétfőtől muszáj elkezdenem a pilatest. Most kaptam a legújabb hírlevelet Simonfi Ágitól, rendezett egy 1 hetes pilates tábort, és volt aki az 1 hét alatt 6 cm-t fogyott derékból. Hú!!! Az már valami!

 

Te már kipróbáltad a pilatest?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr551181337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása