Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

A karácsonyi pulykasült maradéka

2009. december 28. - Moroandi

Évekkel ezelőtt sütöttem utoljára bébipulykát karácsonyra. 3 nap után a hűtőben pihenő, darabjaira hullott, valaha szebb napokat látott kölyök szárnyas látványát nem bírtam elviselni, és kihajítottam a szemétbe. Hajléktalanok biztos örültek volna neki, de momentán egy sem volt a környéken. Azóta csak a mellét készítem, idén például Wellington-módra. Persze ebből is maradt bőven, így kibontottam a tésztájából, felcsíkoztam, és az ünnepek alatt elhanyagolt könnyű salátát dobtam fel vele.

 

Pulykamellből saláta

Hozzávalók 1 személyre

20 dkg jégsaláta

10 dkg maradék pulykahús

1 db paradicsom

kaliforniai paprika (mind a három színből néhány szelet)

pár szem olíva bogyó

Az öntethez

2 teáskanál olíva olaj

1 teáskanál balzsamecet

1 gerezd fokhagyma

csipet só

1 kávés kanál mustár

1 kávés kanál méz

Minden zöldséget alaposan lemosok, szárazra törlöm. A jégsalátát vékony csíkokra vágom, a pulykahús is feldarabolom, a paradicsomot és a paprikákat felszeletelem. Egy mélyebb salátás tálba belezuttyintom a hozzávalókat, és az öntettel meglocsolom, majd jól átforgatom, hogy minden hova jusson belőle. A nagy ünnepi trakta után nincs is üdítőbb, mint egy könnyű salátavacsora.

Te mit csináltál a maradék kajákkal?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr881629271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása