Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Almás-fahéjas "tejberizs"

2010. január 06. - Moroandi

Ezt a receptet évekkel ezelőtt, még a lányaim születése előtt olvastam valamelyik női magazinban. "Fogyj le 3 nap alatt 5 kilót" vagy 5 nap alatt 3 kilót? Na mindegy. Édesanyámmal elhatároztuk, hogy ezt megcsináljuk. Akkor még elhittem ezeket a csodakúrákat. Végig követtük az étrendet, a mennyiségeket, és mi lett a vége? Egy picike kis fél kilótól sem tudtunk megszabadulni. Ez az egyetlen kaja, amit azóta is szívesen készítek, mert gyors, finom, és egy tízóraira vagy uzsira pont elég.

 

Almás-fahéjas "tejberizs"

Hozzávalók 2 személyre

20 dkg főtt rizs

1 db alma

1 natúr joghurt (azt a bifidus antiizét szoktam, hátha tényleg javítja az emésztésemet)

2 teáskanál nádcukor

fahéj

Az almát meghámozom, belereszelem a rizsbe, ráöntöm a joghurtot, és pici nádcukorral és fahéjjal ízesítem. Egy fél órára berakom a hűtőbe, hogy jobban összeérjenek az ízek.

1 adag 239 kcal-át tartalmaz, azonban a cukrot édesítőszerrel is helyettesítheted, és rögtön spóroltál 40 kcal-át.


A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr791651282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása