Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Vigyázz, mit beszélsz!

2010. február 13. - Moroandi

Délelőtt kedves baráti társasággal a kimondott szó erejéről beszélgettünk. Arról, hogy különböző szituációkat hogyan reagálunk le, és milyen mondatokat mondunk ezekben a helyzetekben. A gondolkodásra késztető kérdés a következő volt: neked mi a szavad járása?

  1. Mit mondasz, ha éjszaka fáradtan mész haza, és elmegy az orrod előtt az utolsó busz?
  2. Mit mondasz, ha reggel fáradtan ébredsz egy számodra fontos napon?
  3. Mit mondasz akkor, amikor a családod valamelyik tagja folyamatosan téged kritizál, és beszólogat?

 

Szoktál-e ilyeneket mondani?

-Ez is csak velem történhet meg!

-Ilyen az én formám!

-Ez nekem úgy sem fog sikerülni!

Ha idáig ilyen mondatokat gyakran ejtettél ki a szádon, akkor rossz hírem van, a kimondott szónak teremtő ereje van. A jó hír viszont, hogy a kimondott szónak teremtő ereje van :))). Nem régen olvastam Vidi Rita Hősnők oldalán Zwack Péter pozitív hozzáállásáról. A hogyan csinálja kérdésre egy történettel válaszolt, ami egy boxolóról szólt, aki minden mérkőzés előtt a következőket ordította a tükörbe:

Erős vagyok!

Gyönyörű vagyok!

Legyőzhetetlen vagyok!

Zwack Péter hozzáfűzte: “én minden reggel ezzel kezdem a tükör előtt”

 

Hogy jön ide a fogyás? Te is kezdheted minden reggel a tükörbe nézve a következőkkel:

  • Szép vagyok!
  • Karcsú vagyok!
  • Újra a szülés előtti formámban vagyok!

Oké, mondhatod, hogy ez édes kevés, ha utána zsíros kenyeret eszel és mézédes forró teát iszol. Hidd el nekem, ha minden reggel kimondod, hogy karcsú vagy, eszed ágában nem lesz pörköltöt ebédelni galuskával. Hidd el, ha megvan a cél, hogy mennyit, megvan az időpont, hogy mikorra, és még motiválod is magad reggelenként, akkor sikerülni fog.

A március 15-i hosszú hétvégén Sopronba megyünk pihenni. Kis pancsi, szauna, nagy séta a Lővérekben. Van egy vadiúj, két részes 36-os fürdőruhám, na azt fogom felvenni 1 hónap múlva :) Ez nekem most kellően erős motiváció!

Neked mi a szavad járása?


 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr611755518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása