Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Zöldfűszeres joghurtban párolt csirkemell

2010. március 08. - Moroandi

Mostanában nem mindig sikerült extra diétás kajákat főznöm. Igyekeztem minél több kalóriát megspórolni, de például a lasagne-t így sem sikerült 400 kcal alá küzdenem. Így hát visszatértem a jól megszokott csirkemellhez, de valami új ízre vágytam. Körülnéztem a súlykontrollos receptek között, és találtam is néhány igazán kedvemre valót. Persze jártam már úgy, hogy elolvasva nagyon tutinak tűnt egy recept. Aztán amikor elkészítettem, meg is fogadtam, hogy először és egyben utoljára főztem meg azt az ételt. A mostani joghurtos csirke nem ilyen, ez az egyik kedvencem lesz.

 

Zöldfűszeres joghurtban párolt csirkemell

Hozzávalók 4 személyre

2 csirkemellfilé

durva szemű tengeri só

2 teáskanál olaj

1 pohár natúr joghurt

friss rozmaring

friss kakukkfű

citromlé

Köretnek

1 fej saláta

1 evőkanál olívaolaj

1/2 evőkanál citromlé

1 teáskanál mustár

A csirkemellet felszeletelem, megsózom, és olajon mindkét oldalát megpirítom. A joghurtban belekeverek egy teáskanál friss citromlevet, apróra vágott rozmaringot és kakukkfüvet. Ráöntöm a megpirult csirkemellre, fedővel lefedem, és kb. 20 perc alatt készre párolom. A salátát leveleire tépkedem, alaposan megmosom, leszárítom. Az olívaolajat a mustárral és a citromlével elkeverem. A salátaleveleket egy mély tálba rakosgatom, ráöntöm az öntetet, és kézzel alaposan átforgatom, hogy mindenhol bevonja az olajos, mustáros szósz. Egyszerű, fél óra alatt elkészíthető diétás kaja, mégis igazán különleges ízt kölcsönöz a fűszeres joghurt az unalmas csirkemellnek.

1 adag 255 kcal-t tartalmaz.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr661818999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása