Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Narancsos sárgarépa-krémleves

2010. január 14. - Moroandi

Dundolka hatására gyorsan főztem egy újabb krémlevest. Most, hogy már túl vagyunk azon, a krémleveseket el lehet-e készíteni diétásan, nem okoz gondot az ismert alapanyagokból újabb leveseket készíteni. Brokkoliból és zellerből elég gyakran szoktam főzni, most a sárgarépát próbáltam ki. Hát, mit mondjak? Nagyon finomra sikeredett. Ráadásul ez egy igazi vitaminbomba, amire a téli időszakban nagy szükségünk van.

 

Narancsos sárgarépa-krémleves

Hozzávalók 4 személyre

1 kg sárgarépa

2 db narancs leve

1/2 narancs reszelt héja

1 fej vöröshagyma

1 dkg vaj

A vöröshagymát apró kockákra vágtam, és a vajon megdinszteltem. A sárgarépát megtisztítottam, és felkarikáztam, majd rádobtam a hagymára, és együtt pároltam még 5 percig. Aztán rányomtam a narancsok levét, belereszeltem a héját, megsóztam és annyi vízzel öntöttem fel, hogy éppen ellepje. Lassú tűzön (a vitaminok megőrzése érdekében) a sárgarépát puhára párolom. Jöhet a botmixer, a sárgarépát leturmixolom vele, majd annyi vízzel engedem fel, hogy igazi krémleves állagú legyen. Nem diétázó családtagoknak petrezselymes fűszervajat teszek a tetejére.

1 adag leves 94! kcal-át tartalmaz! Ezen még én is meglepődtem!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr671671263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása