Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Power Plate - megcsináltam

2011. február 10. - Moroandi

December elején találtam egy új (legalábbis számomra) edzésformát, amit ki kellett, hogy próbáljak. Persze másnap este már lábra sem bírtam állni az izomláztól, reggel azonban olyan energikusnak éreztem magamat, mint húszon éves koromban. Ebből azt a messze menő következtetés vontam le, hogy a Power Plate-en való mozgás rendkívül hatékony. Férjemtől karácsonyi ajándék gyanánt egy havi bérletet kértem.

Mi a Power Plate?

Egy háromdimenziós vibrációs gép, amelyen úgy végezzük a gyakorlatokat (hasizom, törzs- és comberősítés), hogy közben a gép folyamatosan rezeg. Tehát nem elég, hogy próbáltam megfelelő testtartással popsira dolgozni, eközben az egyensúlyomat is meg kellett tartani. Így nem csak azokat az izmokat erősítettem, amelyeket talajon végzett gyakorlatoknál is igénybe veszek, hanem olyan izmaimat is is tudtam fejleszteni, amelyről idáig nem is volt tudomásom.

Mit tud vagy mit ígér a Power Plate-en történő edzés?

  • rövidebb edzésidő, összehasonlíthatóan jobb eredmények
  • megnövekedett izomerő és izomtónus
  • javuló flexibilitás
  • az idegrendszer intenzív stimulálása és javulása
  • jobb vérkeringés,nyirokkeringés
  • megnövekedett csontsűrűség
  • jobb egyensúlyérzék, jobb koordináció
  • jobb anyagcsere, súlyvesztés
  • méregtelenítés
  • cellulit csökkentés

A saját tapasztalataim

Első hét kínszenvedés volt. Az edzés ideje csak 30 perc, ez pont elég volt, alig bírtam uána a kocsiig elvánszorogni. A második héten már egyre több gyakorlatot tudtam végre hajtani, egyre növekvő intenzitással. A súlyomból mindössze másfél kilót veszítettem, azonban a nadrágjaim úgy lötyögnek rajtam, mintha legalább 5 kilót fogytam volna. Engem teljesen meggyőzött, kipróbálni mindenképpen érdemes. Most levetetek magamról két anyajegyet, hogy még a nyári napsütés alatt begyógyuljon a helye, aztán irány újra a Power Slim Stúdió.

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr852651997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása