Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Karalábés rukkola saláta

2012. július 10. - Moroandi

Nem mindig voltam jó barátságban a rukkolával. Sokáig nem értettem barátaim rajongását, csak divatos hóbortnak tekintettem (most népszerű a rukkola, hát azt kell enni és kész). Kellett legalább 4-5 próbálkozás, hogy olyan salátát készítsek belőle, ami igazán ízlik. Mert nálam alapvető szempont, ha valami diétás, attól még finomnak kell, hogy legyen.

karalábés rukkola saláta.jpg

Hozzávalók 4 személyre:

2 kis fej karalábé

1 kis fej lilahagyma

4 marék rukkola

2 csomag hónapos retek

4 teáskanál kukorica

tengeri só                                                                                                                   

bors

mustár

méz

olívaolaj

balzsamecet

A karalábékat megtisztítom, és gyufaszál vékonyságúra vágom. Sós vízbe 3 percig forralom, majd hideg vízzel lehűtöm. Lapos tányérokra a rukkolát elrendezem, a felkarikázott hónapos retket, a karalábét, a kukoricát és a lilahagymát rászórom a tetejére. Az öntethez nem írtam mennyiséget, de a szokásos 1:3 arányban szoktam a balzsamecethez adni az olívaolajat, és egy kis kanál mustárral és mézzel, meg persze sóval, borssal ízesítem.  Kakukkfüves csirkeszárnnyal tálaltam.



A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr404634333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása