Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Holnap mérlegelés

2009. június 04. - Moroandi

A babakocsi tologatás nagyon megy. Ma is 1,5 órát sétáltam Lilikével. Beszéltem egy barátnőmmel, aki megnyugtatott, hogy ez is nagyon jó testmozgás, van, aki csak otthon ül, és csodálkozik, hogy nő a feneke. Azért büszke erre nem vagyok, mert csak kellene egy kicsit hasra meg popsira „gyúrni”. Bár holnap lesz az első mérlegelésem, határozottan kényelmesebb a szűk farmer nacim, mint egy héttel ezelőtt. Ezt jó jelnek tekintem.

 

Reggeli

 

1 db korpás zsemle

1 szelet csemege karaj

1 szelet sovány sajt

1 retek

 

Ebéd

 

Nagyon szeretem a rakott kelt, de a rizs miatt nem fér bele a jelenlegi diétába. Úgy látszik, csak kérnem kellett, és megtaláltam. Az internet maga a csoda, van olyan recept, ahol a rizst karfiollal lehet helyettesíteni. Ez elsőre furcsának tűnhet, de megfőztem és nagyon finom.

 

Rakott kel

 

½ kelkáposzta

½ karfiol

25 dkg darált hús

1 vöröshagyma

1 dl 12%-os tejföl

Bors

Pirospaprika

Olaj

 

A kelkáposztát és a karfiolt felteszem főni. Az olajon megpirítom a hagymát, megszórom pirospaprikával, rádobom a darált húst, megsózom, borsozom, és 10-15 perc alatt készre párolom. A karfiolt ráöntöm a darált húsra, és összetöröm. Egy tűzálló tálat kiolajozok, belefektetem a kelkáposzta felét, rárakom a darált hús-karfiol keverékét, majd a kellevelek másik felét. A tetejét megkenem tejföllel, és előmelegített sütőben 175C°-on 25-30 perc alatt megsütöm. Igazi meglepetésben lesz részed, ha elkészíted.

 

Vacsora

 

Megint epres turmix, de most este 9-kor még ettem egy natúr joghurtot is.

 

Lilike és Dorina

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr201164243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása