Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Csőben sült brokkolirózsák

2010. március 19. - Moroandi

Az első igazi tavaszi napot kaptuk ma Istentől. A nagylányomról lekerült a vastag, téli sapka, a kislányomat pedig vastag melegítőbe, mellénybe és sportcipőbe öltöztettem a bakancs-overál páros helyett. És nyugodtan főzhettem brokkolit is, ki lehetett szellőztetni a nem éppen kellemes szagokat. Még a karfiol és a kelkáposzta tudja ennyire bebüdösíteni a lakást, télen nem is készítek gyakran. Ha délben megfőzöm, a férjem este a párologtatót bőven telecsepegteti narancsos illóolajjal, hogy ne érezze a kajaszagot. De ennek vége:))) Lekapcsoltam a fűtést, kinyitottam az ablakot, és estére a brokkolinak nyoma sem marad.

Csőben sült brokkolirózsák

Hozzávalók 2 személyre

1 fej brokkoli

1 pohár kefír

5 dkg sovány reszelt sajt

tengeri só

frissen őrölt bors

őrölt szerecsendió

vaj

A brokkolit rózsáira bontogatom, és forrásban lévő vízbe 1 perc alatt előfőzöm. Egy tűzálló tálat vékonyan kikenek vajjal. A brokkolit leszűröm, és a kivajazott tálban elrendezgetem. A kefírhez hozzákeverem a reszelt sajtot, megízesítem sóval, borssal, szerecsendióval, és a brokkoli tetejére öntöm. 200 C°-ra előmelegített sütőben addig sütöm, amíg a sajt megpirul.

1 adag 201 kcal-t tartalmaz.


A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr531852367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása