Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Kalács-diéta

2009. szeptember 25. - Moroandi

Felkaptad a fejed? Húúú, már ilyen is van? Ez biztos menni fog! Na jó, csak vicc volt. Ezt csak annyira vedd komolyan, mint Mary Zsuzsi sör-diétáját. Ilyen diétát még nem találtak fel, talán azért, mert sem a kaláccsal, sem a sörrel nem lehet lefogyni. De ezt most le kell, hogy írjam, ma nem az életmódváltó program szerint étkeztem. Ebédre töltött fasírtot ettem, hagyományos, házias, nem reform, édesanyám készítette, délután meg kalács volt az uzsonnám.

A kalács receptjét itt megtalálod, sűrűn szoktam hétvégére sütni a családnak, azonban ma nem bírtam ellenállni én sem, muszáj volt ennem belőle. És vannak ilyen napok, amikor nem érek rá főzni, és simán megeszem a hízlaló kaját is. Azért arra figyelek, hogy ne tömjem magam degeszre. És holnap újra a diétám szerint fogok ebédelni.

Tehát nem dől össze a világ, ha egyszer-egyszer becsúszik egy ilyen nap, ezért még nem szabad feladnod.

Ilyen gyönyörűségnek nagyon fog örülni a családod, ha megsütöd, ráadásul nem csak szép, finom is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr641406985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ani974 · http://www.csaladbaratblog.blogspot.com/ 2009.09.28. 18:22:21

Szia Andi!
Először is köszönöm a biztató szavakat. Nagyon jól esnek. Tényleg nem baj, ha megingunk egy-egy nap erejéig a diétánkban. A gond akkor szokott nálam is bekövetkezni, amikor ez a megingás több hónaposra sikeredik :-) Azért a kalácsot kipróbálom, mert az én családom is nagyon szereti a hasát (már el is kezdtem összegyűjteni a kedvenc receptjeinket egy blogba). De ígérem, nem eszem vele tele magam :-).

Moroandi · https://aloewebshop.hu 2009.09.29. 17:44:12

@ani974: Remélem, ízleni fog, mi nagyon szeretjük.
süti beállítások módosítása