Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Fogyókúra verseny-második hét

2010. január 25. - Moroandi

0! Ennyit fogytam az elmúlt héten. Az ok egyszerű: nem tartottam az étrendet. Már azt az étrendet, amit csak félig sikerült egy héttel ezelőtt összeállítani. És még azt sem tartottam be. Na, és a mozgás! Olyan hideg van, meg esett a hó, hogy még gyalogolni sem volt kedvem, egyáltalán semmi mozgáshoz nem volt kedvem:( Csoda, hogy nem híztam!

 

Pedig nem egy bonyolult képlet alapján kell étkeznem, mégis előre meg kell, hogy tervezzem. Tehát muszáj rászánnom egy fél órát, hogy ne azt a kaját egyem, ami éppen az eszembe jut. Mint a mai ebéd, ami paradicsomos penne volt.

Na, ez egy tök egyszerű ebéd, és a szósz kész van annyi idő alatt, míg a pennét kifőzöm.

Hozzávalók 1 személyre

8 dkg penne

2 paradicsom

1/2 vöröshagyma

3! gerezd fokhagyma

2 teáskanál olaj

tengeri só

frissen őrölt bors

friss bazsalikom

2 dkg reszelt sajt

A paradicsomot lobogó vízbe dobom 10 másodpercre, így könnyen megszabadítom a héjától, majd apró kockákra vágom őket. A vöröshagymát és a fokhagymát is felkockázom, majd az olajon megpirítom. Mehet rá a paradicsom, na meg a só és bors. Kb. 10 perc alatt készre fő. A bazsalikomot csak a végén dobom rá. Ez most annyira a vége volt, hogy el is felejtettem. Már összeforgattam a tésztát a szósszal, mire eszembe jutott, ha paradicsom akkor bazsalikom. Gyorsan téptem néhány levelet, és a tányérba tettem. A tészta tetejét pedig megszórtam reszelt sajttal.

1 adag 433 kcal-át tartalmaz.

Na, akkor neki ülök, és készítek egy tartható, finom diétás étrendet, hogy jövő hétfőn ne álljak már itt szégyen szemre a nagy verseny kellős közepén fogyás nélkül.

 

Sikerült fogynod az elmúlt héten?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr171701122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása