Diéták és ízek, ahogy én főzök

Fogyás szülés után-diétás receptek

Már az 5. napnál tartok

2009. június 02. - Moroandi

Húúú, az az epres turmix nagyon jó. Megittam este ½ 7-kor, és ma reggel 8-ig fel sem merült bennem a kaja gondolata. Ja, hogy közben aludtam? De Lilike, mivel még csak 10 hónapos, tehát korán kelő, így reggel 6 óra körül én már nagyon éhes szoktam lenni. Egy hibája van a turmixnak, hiányzik az evés élménye.

 

Reggeli

 

2 szelet tönkölybúza kenyér

1 szelet sovány sajt

Margarin

 

A kenyérszeleteket megkenem margarinnal, ráteszem a sajtot, összeborítom a 2 szeletet, és szendvicssütőben megsütöm.

 

Ebéd

 

Csirkesaláta

 

½ sült csirkemell

1 kockára vágott alma

½ fejes saláta

1 natúr joghurt

½ kávéskanál curry

Pár szem dió

 

A fejes salátát apróra tépkedem, hozzáadom a felkockázott csirkét, almát. A joghurtba belekeverem a curryt, ráöntöm a salátára, megszórom a tetején apróra vágott dióval.

A legjobb, hogy ez a csirkemell még a vasárnapi sült csirkéből maradt, így rengeteg időt spóroltam.

 

Vacsora

 

Na az elmaradt. A gyerekekkel játszótéren voltam, mire hazaértünk, Lilinek etetés, fürdetés, aztán Dorinának vacsi, fürdés. ½ 9 volt, mire mind a ketten ágyba kerültek, akkor még sem állok neki enni valami komolyabbat, csak 2 natúr joghurtot. Ezzel két legyet ütök egy csapásra. Simonfi Ági pilates oktató hírlevelében olvastam, hogy lefekvés előtt meg kell enni 1 natúr joghurtot, mert a benne lévő egyik összetevő, ne kérdezd a nevét, arra nem emlékszem, növekedési hormont termel. Mit jelent ez? Alvás közben nőnek az izmaim. Mit jelent ez? Több kalóriát égetek el. Mit jelent ez? Alvás közben fogyok. Kész. Bezárult a kör. Itt a legkényelmesebb diéta, amit valaha hallottam.

 

 Mi volt az eddigi legmegdöbbentőbb fogyókúra, amiről tudomást szereztél?

 

Húúú, az az epres turmix nagyon jó. Megittam este ½ 7-kor, és ma reggel 8-ig fel sem merült bennem a kaja gondolata. Ja, hogy közben aludtam? De Lilike, mivel még csak 10 hónapos, tehát korán kelő, így reggel 6 óra körül én már nagyon éhes szoktam lenni. Egy hibája van a turmixnak, hiányzik az evés élménye.

 

Reggeli

 

2 szelet tönkölybúza kenyér

1szelet sovány sajt

Margarin

 

A kenyérszeleteket megkenem margarinnal, ráteszem a sajtot, összeborítom a 2 szeletet, és szendvicssütőben megsütöm.

 

Ebéd

 

Csirkesaláta

 

½ sült csirkemell

1 kockára vágott alma

½ fejes saláta

1 natúr joghurt

½ kávéskanál curry

Pár szem dió

 

A fejes salátát apróra tépkedem, hozzáadom a felkockázott csirkét, almát. A joghurtba belekeverem a curryt, ráöntöm a salátára, megszórom a tetején apróra vágott dióval.

A legjobb, hogy ez a csirkemell még a vasárnapi sült csirkéből maradt, így rengeteg időt spóroltam.

 

Vacsora

 

Na az elmaradt. A gyerekekkel játszótéren voltam, mire hazaértünk, Lilinek etetés, fürdetés, aztán Dorinának vacsi, fürdés. ½ 9 volt, mire mind a ketten ágyba kerültek, akkor még sem állok neki enni valami komolyabbat, csak 2 natúr joghurtot. Ezzel két legyet ütök egy csapásra. Simonfi Ági pilates oktató hírlevelében olvastam, hogy lefekvés előtt meg kell enni 1 natúr joghurtot, mert a benne lévő egyik összetevő, ne kérdezd a nevét, arra nem emlékszem, növekedési hormont termel. Mit jelent ez? Alvás közben nőnek az izmaim. Mit jelent ez? Több kalóriát égetek el. Mit jelent ez? Alvás közben fogyok. Kész. Bezárult a kör. Itt a legkényelmesebb diéta, amit valaha hallottam.

 

 

 Mi volt az eddigi legmegdöbbentőbb fogyókúra, amiről tudomást szereztél?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittmami.blog.hu/api/trackback/id/tr871160178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása